Zasłużone owacje dla wykonawców; fot. IR |
Karol Kozłowski tytułową rolą Orfeusza potwierdził klasę świetnego tenora i bardzo klimatycznego wykonawcy operowego w tak specyficznej formule, jaką jest bez wątpienia śpiew barokowy. Wszystkie pozostałe role również należy ocenić jako udane, na wyróżnienie zasługuje z pewnością Anna Radziejewska w dramatycznej partii Messaggery, Olga Pasiecznik jako Prozerpina i Marta Boberska w podwójnej roli Muzyki i Eurydyki. Ciekawych szczegółowych wrażeń odsyłam do obszernej relacji. A dziś, 27 lutego ostatnia okazja obejrzenia tego spektaklu!
A Polska Opera Królewska i Capella Regia Polona nie spoczywa na laurach. Już w najbliższa sobotę 2 marca orkiestra będzie towarzyszyła Annie Radziejewskiej podczas koncertu Nel mondo del tormento z kompozycjami Monteverdiego, Meruli i Haendla. Dla miłośników baroku - pozycja obowiązkowa!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz